Versuri amuzante

Ras cu plans, baliga de manz.

Latest Posts

Îmi Curg Mucii? Deci Exist!

By 19:16


Ieri, din două orificii
Au-nceput să-mi curgă mucii.
Pieptul tare mă durea,
Capul parcă-mi exploda.

Băi, ce naiba e cu mine?
Oare-mi trebe' vitamine?!
De ce sfântu' amețesc
Și îmi vine să borăsc?

Ochii mi-s rău bulbucați,
Arată parcă-s drogați,
Buzele îmi sunt uscate,
Să le ung cu lapte poate?

Pielea-mi arde, zici că-i foc,
Răsuflu ca un boboc,
Oasele parcă-s bătute...
Și nu-i nimeni să... m-ajute.

15 batiste am jegoșit/murdărit
Nasul de l-am curățit.
Am băut și 8 pastile,
Ca să-mi treacă... chipurile. 
(cum s-ar zice/vorba vine/ca să zicem așa, etc.etc)

Toată noaptea n-am dormit.
Nu, stai bre, că am glumit.
Am dormit vreo oră poate,
Dar am dat mereu din coate.

Nici nu știu ce e cu mine.
Plâng, că nu mă pot abține.
Nu-nțeleg de ce mi-e rău
Și mă simt ca-un popândău.

Mă duc să beau un rachiu.
Oare ce-i cu acest burghiu?
Ce caută-n drumu meu?
Doamne, sunt la apogeu!

Este gr..gr.gripă sau răceală?
Băi, am dat în bâlbâială!
Jesus, nu pot să respir,
Sunt alb tot, ca un vampir!

Dacă decedez acum
Viață mi se duce-n fum.
Nu vreau, refuz categoric!
Mă exprim eu oratoric.

Viața-i bună și frumoasă
Ce contează că-i jegoasă?
In spirit cartezianist:
Îmi curg mucii? deci EXIST!
desen miel care tușeste


🙏
A fost un adevărat privilegiu să te am alături. Îți sunt recunoscătoare că ai ajuns până aici. 

🕮
Cărțile mele se găsesc peste tot online, dar aici ai trei linkuri directe: 
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalele mele de YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să îți citesc părerile pozitive. 
🤍
Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

coperte carti-fond-albastru

You Might Also Like

0 comments