Versuri amuzante

Ras cu plans, baliga de manz.

Latest Posts

Nebunul de alb de Cristina G.

By 23:09

E iaraşi luni şi m-am sculat
Cu o mare durer' de cap.
Ceee, weekend-ul s-a încheiat?!
Refuz să cred că e adevarat!

Sticle de vin încă pe masă,
Țigări, haine pe lângă casă,
Chiloții aruncați sub pat...
Off, Doamne, ce m-am mai îmbătat!

Merg la oglindă, mă privesc
Şi deodată înlemnesc!
Ochii mi-s goi, sufletul greu.
Băi, nu se poate să fiu eu!

Eram un om frumos, vioi,
Acuma parcă-s un cimpoi!
Au tras de mine, m-au umflat...
Ce sfântu mi-au lipit de cap?!

Sa fac un duş, o baie poate?
Dar nu pot, că mă dor toate.
Ma tem ca leșin si mă-nec...
Mai bine... calc pe acest bec.

E clar, încep să delirez,
Ia să mă-nvârt ca-un titirez,
Sa văd de amețesc ușor,
Că nu e timpul meu să mor.

E luni, trebe' să merg la scoală
În calea mea se bagă-o oală
Îi dau cu șutul și-o izbesc
De un perete de azbest.

Mă duc pe hol să deschid uşa
Şi dau cu ochii de mătușa
Ce mă privește sperioasă,
În mână... ţine strâns o coasă.

Îmi sare sufletul din loc:
Dacă-mi plesnește una-n cioc?
O iau la fugă ca-un nebun:
Oare ce-o fi în cel ceaun!? 

Ajung la scoală pic de apă,
În fata clasei paște-o iapă.
Ce naiba se întâmplă, frate?
N-o fi că dorm încă pe spate?

Deschid din nou ai miei ochi mici
Şi dau cu fruntea de-un arici.
Tresar ca un nebun de alb:
Ariciul... are părul dalb!

Bine atunci, dac-aşa vrei,
Mă taie și mă fă cu mei.
Căci azi din pat nu mă ridic
Nici dacă folosești un cric! 


Nebunul de Alb versuri amuzante de Cristina G. Gherghel


Varianta video în moldovenește: 




🙏
A fost un adevărat privilegiu să te am alături. Îți sunt recunoscătoare că ai ajuns până aici. 

🕮
Cărțile mele se găsesc peste tot online, dar aici ai trei linkuri directe: 
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalele mele de YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să îți citesc părerile pozitive. 
🤍
Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

coperte carti-fond-albastru

You Might Also Like

0 comments