Versuri amuzante

Ras cu plans, baliga de manz.

Latest Posts

N-am chef să fac nimic: Umor negru

By 10:28

Azi nu am chef să fac nimic,
Vreau doar să stau în pat şi să dau din buric,
De-atâţia ani prea tare mă stresez,
Riscul e mare să mă debilitez.

Dar stai, dacă-s deja plecată?
Parcă mă simt complet murată.
Dar cin' mă vede, cui îi pasă?
Tot timpul stau închisă-n casă.

Azi este o zi tare ciudată,
Stau şi mă uit la bec pasionată,
Cu burta-n jos eu mă sucesc,
Doar, doar evit (de tot) să mă tâmpesc.

De ce să scriu, cine citeşte?
Pe unii nimeni și nimic nu-i mulţumeşte.
Mă uit în jur şi văd atâta pace...
Parcă şi vremea a-nceput a se desface.

Oare să ies, să plec departe-n lume?
Taci naibii, iar te ții de glume?!
Îi urlu creierului rău atrofiat
Hai, fă cafeaua şi treci din nou în pat!

Ce crezi că numai tu ai toane?
Uită-te-n jur, sunt milioane
De oameni trişti şi goi pe dinafară
Curaj, e doar o stare temporară!

Ce dacă nu câștigi nimica bani 
Muncind pe brânci de-așa mulți ani?
Sunt oameni care au muncit o viaţă,
Şi-acum vând leuștean în piaţă. 

Pfff, ce prostie, dragă fată,
Cum să te simţi tu neapreciată?
Sus, osul la treabă-odată!
Tu, nu te dai bătută niciodată! 

N-am chef să fac nimic: Umor negru de Cristina G. Gherghel
Fotografie de pe Pixabay

🙏
A fost un adevărat privilegiu să te am alături. Îți sunt recunoscătoare că ai ajuns până aici. 

🕮
Cărțile mele se găsesc peste tot online, dar aici ai trei linkuri directe: 
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalele mele de YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să îți citesc părerile pozitive. 
🤍
Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

coperte carti-fond-albastru

You Might Also Like

0 comments